I Love You
Indahnya Ciptaan Allah
Tuesday, 27 November 2012 • 22:52 • 0 comments

Assalamualaikum and selamat petang untuk semua . Okay before aku cerita pasal Indahnya Ciptaan Allah . aku nak story aa dulu pasal wajah baru blog aku ni >< hiuhiuhiu cantik kan ? memang cintak pon . *masuk bakul angkat sendiri* actually story ni aku just nak cakap pasal Sang Pelangi ja . bukan lagu Pelangi Senja yang Stacy nyanyikan tu okay . Sekarang kan musim hujan ,so kadang kadang tu ada la peluang nak usya usya Sang Pelangi .tu pun kalau ada ,tak semestinya lepas hujan jer ,pelangi ada kan ? Benda ni pon kadang kadang jugak . haritu tengah sembang sembang dengan family aku dekat depan rumah ,pandang atas ,tengok tengok ada Sang Pelangi :D okay aku dan laaa snap some picture . tu pun Daniel dengan Sarah yang sibuk ambik fone suroh zoom Pelangi katanya :/ Okay meyh tengok picture ni .
Subhanallah , Indahnya Ciptaan Allah :') cantik kan pelangi tu ? hm~ okay la sampai sini dulu . byerrrrrrr .



Hello world. My name is Rozalina Safee .Welcome to my online diary . Leave you footstep in my tagbox then i can visit you back :>

Diary About Link facebook Twitter





sweet reader(s)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Dekna