I Love You
Ya Allah :'(
Monday, 19 November 2012 • 00:29 • 0 comments



Hai , okay harini aku sedeh sangat . sedeh sangat sangat :'( there more pain than happier . why ? hm okay Rozalina relex , nafas guna hidung ,jangan guna lutut . Okay relex :') Alhamdulillah harini sudah cukup 1 years 5 month 3 weeks ,3 days . kenapa bila lagi lama kita couple dengan someone ,lagi berubah perangai ? tak kira la perangai kita or someone tu sendiri . hmm
Okay serius aku cakap ,dalam hubungan memang perlukan KASIH SAYANG ,CEMBURU ,MANJA2- bagai . tapi dalam hubungan tidak perlukan EGO ! faham tak ? tak perlu ego dalam hubungan . sampai bila kita sanggup tahan kalau perangai someone tu ego ? :'( Sayang ,tolong la berubah . saya sayangkan relationship kita . saya mintak dekat awak , tolong pertahan relationship ni bersama dengan saya . saya takkan mampu pertahan semua ni sorang sorang sayang :'(

#RozalinaSafee : Pertahanlah selagi anda mampu ,lepaskan lah bila sudah tiada kemampuan :')



Hello world. My name is Rozalina Safee .Welcome to my online diary . Leave you footstep in my tagbox then i can visit you back :>

Diary About Link facebook Twitter





sweet reader(s)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Dekna