I Love You
Biar waktu yang menentukan .
Sunday, 20 January 2013 • 06:09 • 0 comments




Memandangkan hati aku ni tengah retak seribu , so aku nak story ah . Mau naik gila mau aku simpan semua ni sorang2- tanpa tempat untuk luahkan segalanya . Btw cuma nak story yang aku tengah bingung tentang relationship aku sekarang ni . sama ada aku ni masih in a relationship or not ? :'|

Bie , bu taktau macam mana nak terus terang dengan b semua ni . Bu taktau cara nak bagi b faham semua ni . bila bu cuba nak serius bincang dengan b semua ni , b akan buat main main . bu serius sayang nak bincang semua ni . bu nak tau apa status hubungan kita ni . Kita ni masih in a relationship macam dulu atau tak ? jawab bie . bu cuma nak tau . Bila kita text or on call mesti ada ja benda yang b tak puas hati dengan bu . bu taktau apa salah bu dengan b sampaikan tiap hari ada je salah bu dengan b .

Bie , bu nak b tau yang tak semua perempuan sanggup untuk menunggu . macam jugak dengan lelaki , tak semua lelaki sanggup untuk menunggu . kita manusia b , kita nak bahagia . macam tu jugak bila bu dengan b . tapi b tak pernah ambik kisah tentang perasaan bu , b cuma kisah tentang hati b ja . b jangan ego sayang , bu takut nanti ego b tu yang akan rosakkan hubungan kita . Bu takmau nak tanya b banyak2- kali sebab bu tau b pun rimas . so bu nak biarkan waktu yang menentukan segalanya sebab hati bu pun dah mula hancur :'( bu sendiri pun dah mula penat dengan segala game yang b dah aturkan .

//RozalinaSafee ; I love walking in the rain because then no one knows i am crying .



Hello world. My name is Rozalina Safee .Welcome to my online diary . Leave you footstep in my tagbox then i can visit you back :>

Diary About Link facebook Twitter





sweet reader(s)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Dekna