I Love You
Memories 4C '12
Monday, 21 January 2013 • 05:53 • 0 comments

Hello readers . seriusly sekarang kan sudah tahun '13 . and aku tengah check folder folder dalam lappy buruk aku and then terbuka folder "Memories 12" . Saat tu baru aku teringat yang aku tak post apa apa langsung pasal Memories tahun lepas . Omaigad Omaigad ! and then terus rasa teringin nak post ;) bukan nak cakap banyak , korang tengok tengok picture sudah la yerr :D



My besfriend's -Una-


Ayokk kantoi makan banyak :3


Mereka kawan baik saya -Murni & Marisa-


My BestFriend'sForever




My FV teacher's :D






This -Muhsin & Alang- (kwn yg rapat dengan aku)


Yg ni Najihah ;P


Murni buat sweet ;P


We'r Gossip Girl in 4c


My classmate '12 & '13


My Classmate '12 & '13

"SEMOGA KITA BOLEH MENJADI ORANG YANG BERJAYA"
//RozalinaSafee ; Kawan sejati ialah kawan yang selalu ada di belakang kita untuk kongsi suka dan duka .



Hello world. My name is Rozalina Safee .Welcome to my online diary . Leave you footstep in my tagbox then i can visit you back :>

Diary About Link facebook Twitter





sweet reader(s)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Dekna