I Love You
Seandainya Cinta itu Hilang
Saturday, 19 January 2013 • 06:23 • 0 comments


and good night . Btw hari so so sad la for me to story everything . Rasa macam dah habis air mata ni sebab mata aku pun dah macam paip pili yang rosak dan plumber tak datang pebaik :'( 
Seandainya cinta itu hilang , apa yang mampu kita lakukan melainkan mengeluarkan segala rasa yang tersimpan dalam hati . Macam tu jugak aku , akceli aku memang nampak macam happy 24-7 . Dalam hati ni sapa yang tau kan ? takda yang menggembirakan apabila hilangnya satu cinta :') 

Bu tau bu banyak susahkan b ,bu tau bu banyak buat b pikiaq pasal bu . Bu tau bu bukan perempuan yang b nak . Tapi bu nak b tau , bu tak pernah kira banyak mana b susahkan bu , bu tak pernah ambik kisah banyak mana masa bu habiskan untuk pikiaq pasal b and bu nak bagitau b laa satu satunya lelaki yang bu nak . Bye

//RozalinaSafee ; Perempuan yang banyak ketawa dan tersenyum ialah perempuan yang kuat dan menangis tanpa pengetahuan orang lain .



Hello world. My name is Rozalina Safee .Welcome to my online diary . Leave you footstep in my tagbox then i can visit you back :>

Diary About Link facebook Twitter





sweet reader(s)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Dekna