I Love You
Menguji ? Diuji ? Maafkan saya .
Sunday, 5 May 2013 • 07:40 • 0 comments

                                         
Bakal imamku Abd Rahman tersayang ,
Bagaimakah keadaan mu dalam menghadapi dugaan yang telah Allah tetapkan untuk kita ? Adakah engkau
berada dalam keadaan baik baik ? Aku mendoakan yang terbaik untukmu . Sayang , bahagiakah engkau
sekarang tanpa aku ? Terkadang aku duduk di birai tingkap dan bertanya akan diri sendiri ,apa salah aku
terhadap mu .aku tidak mengerti mengapa engkau mengabaikan ku . Berikan aku penjelasan agar aku bisa
untuk memperbaiki kesalahan yang telah aku lakukan . Jangan engkau pendam kerana semua itu akan
membuat kau semakin menjauh dari aku . Aku tidak pernah bayangkan apa yang akan terjadi bila aku jauh
dari dirimu .

Dear Abd Rahman ,
Maafkan aku jika aku sering melukakan hatimu ,tapi percaya lah jauh dalam sudut hati ini ,hanya engkau yang bertahta . hanya engkau yang bisa membuat aku rasa disayangi . Sayang ,dalam mendidik aku ,aku tidak harapkan engkau menggunakan 'KEKERASAN' jika aku masih mampu dididik menggunakan 'KELEMBUTAN' . Aku tidak minta dididik menggunakan tangan punca untuk kamu mencari rezeki jika telinga ku masih mampu untuk mendengar suara pujukan lembutmu . Aku tidak pernah dan tidak akan meminta 'ALPHARD' jika kamu manjakan aku dalam keadaan sederhana . Cukuplah jika kita memiliki sebuah 'KANCIL' dan itu akan membuat kita bahagia . Aku hanya ingin kamu tahu bagi aku cinta yang sejati tidak mampu ditukar dengan wang ringgit .

Dear Imamku ,
Percayalah dengan sedikit 'EGO' yang ada dalam diriku ini ,sebenarnya aku hanya ingin menguji sejauh mana erti sebuah 'CINTA' yang sering engkau tuturkan untukku . Dalam aku menguji erti sebuah 'CINTA' aku juga turut menguji sejauh mana tahap 'KESABARAN' yang telah engkau had kan untukku .Maafkan aku jika sering membuat kamu kecil hati dengan sikap aku ,percayalah ,cinta ini hanya tulus untuk kamu dan percayalah yang sebenarnya cinta aku ini sudah sebati hanya untuk kamu ABD RAHMAN BIN JAMIL .

//RozalinaSafee; Perempuan mula sayang apabila seseorang boleh menjaga hatinya . Perempuan mudah benci apabila seseorang mula menghancurkan hatinya .



Hello world. My name is Rozalina Safee .Welcome to my online diary . Leave you footstep in my tagbox then i can visit you back :>

Diary About Link facebook Twitter





sweet reader(s)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Dekna