I Love You
Tiada ujian tanpa Kemampuan
Friday, 19 July 2013 • 09:07 • 0 comments


Assalamualaikum . Huhh penatnyaaa mop blog ni ,dah nak berkulat sebab lama tak masuk and hupdate , baru malam ni tergerak hati nak hupdate ,kalau tidak memang tak ahh . dengan blog pun sudah membisu , dahaga maybe ? Yallaa ,sekarang kan bulan puasa . Hihihi Semua sihat ? Alhamdulillah ,Dekna pun sihat juga . Dan semakin bertambah sihat pula tu , hihi tapi rasa rasa macam dah kurus sikit :P

Wanita dicipta dari tulang rusuk lelaki yang bengkok ,dijadikan melalui mani lelaki ,diazankan oleh seorang yang bernama lelaki dan wanita juga patut dilindungi oleh lelaki . Wanita ,insan yang lemah ,mesti selalu dikatakan yang wanita kuat ,realitinya kami hanya insan yang lemah ,yang perlukan kekuatan seorang lelaki untuk melindungi ,untuk menyayangi kami ,dan untuk mencintai kami . hidup kita tidak akan sempurna tanpa lelaki dan begitu juga sebaliknya . Allah telah ciptakan kita manusia secara berpasang pasangan ,tujuannya adalah untuk melindungi dan memahami sesama sendiri .

Dear awak , awak tahu kan yang saya terlalu sayangkan awak ? tapi kenapa mesti jadi macam ni ? Kenapa awak perlu buat kepercayaan saya hilang macam tu saja ? Sampai bila saya harus bagi peluag dekat awak ? Saket hati . ya itu yang saya rasakan , sangat sangat saket hati . Menangis . yes i did . saya sedih ,sangat sangat sedih ,saya cemburu ,saya tak suka ,saya saket hati ! :'( bila baru awak nak bole faham perasaan saya ni ? :'( bukan saya tak bagi awak text dengan orang lain ,at least bagitau saya ,jangan diamkan saja ,saya pencemburu yang kuat .saya takkan mampu tahan perasaan saya cemburu saya walaupun dengan siapa saja yang cuba mendekati awak :'( saya cemburu kerana saya takut yang dia lagi bole buat awak bahagia daripada saya , ya saya rasa tercabar :'(

Maafkan saya andai keputusan saya untuk akhirkan semua ni akan buat awak merana ,tapi percayalah saya lebih merana bila dapat tau yang awak sanggup buat semua ni :'( maafkan saya .saya selalu doakan kehidupan awak akan bahagia walaupun tanpa saya disisi *cry* saya sangat sangat sayangkan awak . sayang sangat ,takkan ada apa pun yang bole hilangkan perasaan saya terhadap awak ,melainkan kematian . awak ambil saya dengan cara yang elok dari parents saya , sekarang saya minta awak lepaskan saya dengan cara yang elok kepada parents saya :'( Assalamualaikum cinta .

RozalinaSafee// : Saya suka bila awak ambil berat pasal saya, saya terharu bila awak panggil saya sayang, tapi saya cemburu bila awak suka melayan orang lain.



Hello world. My name is Rozalina Safee .Welcome to my online diary . Leave you footstep in my tagbox then i can visit you back :>

Diary About Link facebook Twitter





sweet reader(s)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Dekna