I Love You
Why this happen ?
Friday, 18 October 2013 • 08:24 • 0 comments



Assalamualaikum . aku menulis bukan kerana ilmu sesak didada ,bukan kerana ingin mencari publisiti murahan ,tetapi kerana ingin mengungkapkan rasa hati yang kian terluka ,rasa hati yang kian tersakiti . Ya ,tersakiti ,disakiti oleh someone yang sangat sangat bermakna dalam hidup kita . Yes i know you are really clever to think who i mean .right ? Aku menulis kerana tiada tempat curahan yang sepatutnya . Aku menulis bukan untuk minta semua orang tahu masalah yang aku hadapi ,cuma untuk berkongsi cerita , berkongsi pengalaman dengan orang yang membaca .

Perempuan kalau dia sayangkan someone ,dia akan sanggup bertahan dengan perangai someone tu . Even dia selalu dikecewakan atau diabaikan . Yes itulah perangai perempuan yang sangat sukar dibuang ,dikikis .Perempuan akan sanggup menunggu kekasih hatinya berubah kerana perkataan 'sayang' . Jika anda mencintai seseorang ,cintailah dia dengan menyayangi dan menghargainya . Cubalah buka mata wahai kaum Adam ,look forward and see how deep girls love toward you . kami perempuan mempunya hati untuk disayangi untuk dicintai . bukan kami mintak supaya kaum Adam abaikan kami . Kami tidak minta lebih ,saya cuma nak sedikit perhatian dari awak ,kesetiaan awak pada saya dan hargai saya . itu pun dah cukup untuk buat saya bahagia dan percaya yang awak really really want me :'<

Selalunya perempuan suka katakan dia mahu menyendiri ,tapi percayalah dia sebenarnya memerlukan seseorang untuk menenangkan hatinya . Benar ,perempuan kadangkala tidak suka menyusahkan someone yang dia sayang . dia akan cuba sedaya upaya untuk kuatkan hati ,kuatkan perasaan demi orang yang disayanginya . Tapi kami memerlukan kaum Adam untuk tenangkan hati kami yang gusar :'< Allah menciptakan airmata untuk melegakan hati . Bila dada dah tak tertanggung dengan pelbagai dugaan ,hanya tangisan yang akan melegakankan nya . Kami perempuan bukan kaum yang lemah ,kami hanya mencari sedikit kekuatan melalui air mata yang mengalir . kami hanya menghapuskan kesakitan melalui cara itu . tolong lah faham perasaan kami :'>

Sayang ,dear faham dear degil ,dear tak pernah dengar cakap awak ,tapi dear selalu minta masa untuk ubah segalanya . dear nak awak bersabar .percayalah suatu hari nanti dear akan berusaha jadi macam yang awak nak . dear akan jadi ,cuma masa . masa yang tentukan semua tu . dear nak awak faham :'< Gaduh besar macam mana pun jangan sesekali sebut perkataan break ,kerana perkataan itu boleh membuatkan seseorang itu menangis dan terluka . ini lah yang dear tengah usahakan ,dear tau awak sangat kecewa dengan sikap dear yang satu ni . im sorry . iloveyou for a thousand years abd rahman .
RozalinaSafee// :Aku tetap TERTAWA ,walaupun sebenarnya aku ingin MENANGIS .Aku tetap TERSENTUH ,walaupun aku sebenarnya KECEWA .Aku tetap KUAT ,walaupun aku sebenarnya sudah TIDAK SANGGUP lagi .Aku tetap SEMANGAT ,walaupun aku sebenarnya TERTEKAN .Aku tetap SABAR ,walaupun hati aku LEMAH dan sedang SAKIT .



Hello world. My name is Rozalina Safee .Welcome to my online diary . Leave you footstep in my tagbox then i can visit you back :>

Diary About Link facebook Twitter





sweet reader(s)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Dekna