I Love You
Broken :'(
Monday, 31 March 2014 • 06:06 • 0 comments



Assalamualaikum .Lamanya tak update blog . sampaikan terlupa passwod and then reset paswod balik di Yahoo . Last post di 'Online diary' ni pun 18 October 2013 . haha lama sangat :p Cara untuk sign in ke blog juga sudah terlupa haha . Marisa yang tolong tunjukkan :) Thanks . Tahukan ? tahukan kenapa aku mencari 'Online diary' ni ? emm untuk apa lagi kalau bukan untuk berbicara dari hati :'( Untuk menceritakan betapa peritnya kehidupan yang aku lalui selama ni . Sakit ? Perit ?Terluka ? Terjunam ? semua aku dah rasa .

Tipulah kalau perempuan melepak ,takda cerita pasal orang tersayang atau orang yang dia suka . Yes memang ,perempuan .Dengan siapa saja mereka rapat ,dengan siapa saja mereka kenal . dalam cerita pasti akan ada tentang 'kesayangan' mereka . tak dinafikan .Dalam setiap cerita saya ,dalam setiap sujud saya ,saya hanya mampu ingatkan awak . tapi awak ? hm bukan niat dihati nak salahkan awak .cuma nak awak tahu betapa dalam rasa cinta saya untuk awak .

I wish that i could stop loving you so much . i wish you were not the best . the best that i ever had . but i cant stop love you and i still have to admit that you the best .Saya minta maaf awak ,memang saya pernah ,saya pernah untuk cuba berhenti mencintai awak .ketika awak sakitkan hati saya ,ketika awak buat saya terluka . tapi saya tak mampu untuk berhenti mencintai awak . Lagi saya cuba untuk jauh dari awak ,lagi saya rasa sakit yang saya sendiri tak mampu nak tanggung . I just wanna spend my life with you :') Only you sayang.

Ingat senang ke nak buat buat happy bila tengah sedih ? Awak . ingat senang saya nak berpura pura happy sedangkan hati saya ? hati saya terlalu sakit . sakit melihat senyuman awak ,tawa awak yang bukan untuk saya . but why ? with others you can smil and laugh like nothing happen ? but with me T.T hmm . Mereka suruh saya tinggalkan awak ,cari kehidupan yang baru .yang akan hapuskan duka saya . perlu ka ? hm They do not understand the love between you and me . Come on ,we can let them understand sayang T.T Kenapa nak biarkan orang musnahkan hubungan kita ? ?

You are my first love ,you are my first kiss ,you are my everything . How can i forget all that ? Please . just stay with me and make happy . Don't ever think that easy for you to leave me :'( i need you . i need your shoulder when im crying .i need your voice when im hurt .Tapi siapa saya nak halang awak kan ? buatlah apa yang awak rasa betol . tapi saya masih disini ,menunggu awak and i stay loyal for your . Always :')

RozalinaSafee// ; I think about you all the time . Even when i have so much to worry about even in the late hours of the night .I just want yoy know that you are always on my mind .



Hello world. My name is Rozalina Safee .Welcome to my online diary . Leave you footstep in my tagbox then i can visit you back :>

Diary About Link facebook Twitter





sweet reader(s)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Dekna